martes, 12 de agosto de 2008

COM ETS????


Últimament estic visquent moments molt especials , cada dia que passa veig que trobo nous companys de viatge i que trobo a faltar els que no tinc el meu costat , peró se que la vida es així i que cada vegada que passi un moment dur , tindré gent que estarà recolzant-me i que mai me deixaran sola .

Moltes vegades es difícil dir el que sent , per por de que la gent se'n rigui o bé , no te faci cas , va bé tenir un lloc on poder expressar el que et passa , un lloc que més tard ho llegiràs i pensaràs jo he escrit aixó , la veritat es que es més fàcil explicar-li a la gent que t'envolta perquè pugui comprendre el teu comportament .

Sento que moltes vegades la he cagat amb la gent que m'importa , peró tot aixó ha passat per la por que he tingut a perdre'ls , i aquesta gent ha volgut estar amb mi , encara que jo estigués rara .


Tinc ganes de veure com tot canvia i poder seguir canviant , fins que arribi un moment que jo em vegi diferent .


Se que tinc molta gent a la que no puc fallar , per aixó vull intentar canviar i poder demostrar qui sóc i com sóc . I a la gent que he fallat o a la gent que no veure mai més perqué ha marxat i no tornaran , vull que demanar-vos des de el meu cor , els més sincers perdons .

1 comentario:

Carbassona dijo...

Hola guapa, sóc la Núria, només dir-te que aquest blog comença a prendre forma i espero que l'animis una miqueta, ehhh. Et vull feliç i contenta.
Petons guapa.