jueves, 21 de agosto de 2008

LESIONADA

Sóc una persona a la que li agrada molt fer el tonto , fer el boig , per aixo el diumenge a la nit , quan plegavem a un dels passadissos on treballo vaig relliscar i vaig caure , les meves amigues de feina que venien darrera meu es van partir el cul , fins que van veure que em vaig fer mal . La Cris , una companya de feina que es diu com jo , em va portar a casa , perque jo vaig voler anar a casa i no al metge , es va enfadar amb mi , i ara que estic lesionada del genoll es la que sempre em pregunta si estic bé i que li fagi cas em tot el que em diu que si no , anirem malament

Que hi farem , fer-nos mal treballant es el que ens pot passar , ara només fa falta recuperar-me i seguir endavant . Encara que m'hagi fet mal , treballo igual .


ESTIC LESIONADA!!!!!!!!!!!!!!!!!




1 comentario:

Carbassona dijo...

Què et va passar???
Ai ai ai...