martes, 9 de septiembre de 2008

ETS ESPECIAL PER MI


Avui em disposo a escriure un text per un amiga especial , es un text que per mi te un valor especial ja que surt de tots els sentiments que tinc en el meu cor guardats , i qeu mai dic a ningú . Això va dirigit per dos persones especials per mi , ja que sempre totes dues han tingut un somriure per donar-me o unes paraules alegres per dir-me . Aquestes dues persones sou vosaltres dues , NURI i la JÚLIA , la teva petita.


Encara avui , ve al meu pensament el primer dia que ens vam veure allà al Dalícatessen . A partir d'aquell dia , començavem a ser companyes de feina , però cada dia que anava passant , nosaltres passavem de ser companyes de feina a ser amigues. Jo podia trobar en tu , una paraula dolça per les estones amargues de treball , un consell sempre que el necessites , una abraçada sempre que estava trista i moltes coses més . Tot això feis que cada dia que passava agafès més confiançan amb tu , fins que al final ets considerava i encara avui , et considero no una amiga , sinò una amiga especial a la que li puc explicar tot .


Encara ara me'n recordo del dia que vas venir allà al Bar i em vas dir que series MAMA , m'ho vas dir amb una alegria que només de veure't alegre , jo tambè m'hi vaig posar . A partir d'aquest dia , sabia que tindria una neboda adoptiva , ja que et considero com una germana més . La teva nena va venir al món , un 27 de Febrer del 2007 . Aquell dia vaig anar molt contenta a la Universitat , perquè per mi , seria una nena que significaria molt .


I per finalitzar , voldria dir-vos a les dos que us estimo molt i que cada dia me'n recordo de vosaltres , perquè encara que el treball i la distància ens separin , per mi , TU , LA JÚLIA I EN JOAN , sou una part de la meva vida .












2 comentarios:

Carbassona dijo...

Moltes gràcies preciosa, t'estimem molt.

Carbassona dijo...

Nina com que m'ha agradat molt, l'he copiat i l'he posat al meu blog perquè tothom el pugui llegir.
De tot cor, GRÀCIES.