miércoles, 8 de octubre de 2008

NOVA YORK!!!!!!!!!!!!!!!!!


































Nova York , el meu próxim destí de viatge amb les punteres , encara queda un any per quan volem marxar , peró totes pensem que serà un viatge genial , ple d'aventures i fantasies.





Marxar a un altre país , a un altre continent i fer 12 o 9 hores de viatges , no se quantes són exactament , pero se que es un llarg camí , permi fer aquest viatge significa poder disfrutar al màxim de les meves punteres jejje.





Sabent que el 4 de Setembre de l'any que ve marxem , em fa il.lusionar-me al màxim i disfrutar fent la preparació del viatge del que serà el nostre viatge juntes . També a l'hora de pensar amb aquest viatge se'm cauen les llagrimes , perqué serà poder un dels últims viatges que fem juntes . Ser que vosaltres digueu moltes vegades que no perdrem el contacte . Jo tampoc ho crec , però em fa por , perquè una amistat com la que tenim la podem perdre bàsicament ejjejeje.





PUNTERES FOREVER


























1 comentario:

Carbassona dijo...

Veig que ja t'has recordat de la contrassenya, ai ai ai, aquest teu cap, jeje.